Weboldalunk sütiket (cookie-kat) használ, hogy személyre szabott és interaktív tartalmakat jeleníthessünk meg Önnek. A daniella.hu áruház használatával Ön elfogadja ezeket a sütiket. Kérjük, olvassa el Általános Szerződési Feltételeinket és Adatvédelmi nyilatkozatunkat. Szabályzatainkban részletesen tájékozódhat a weboldal használatáról, adatainak védelméről és a cookie-k működéséről.  
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Aki jobban tud alkalmazkodni az éli túl - Online Marketing vírusos időkben

Robert Csarnai
2020. 04. 07. 18:48:00
Aki jobban tud alkalmazkodni az éli túl - Online Marketing vírusos időkben
  • Robi annyi rendelésem van, hogy enni sincs időm
  • Ma kb 70 telefonom volt és 100 e-mailem, már agyilag kész vagyok, de nyomom

Ez két igen kedves régi partnerünktől érkező üzentek voltak 10 percen belül.

A helyzet az, hogy annak ellenére, hogy bizonyos cégeink leálltak vagy lassulnak közel azonos ütemben mások fejlődnek.

Mi kell ehhez?

Gyors alkalmazkodó képesség, és azonnali döntés, remélem, hogy az olvasó számára is nyújt egy kis látásmódot, hogy ebből a mostani helyzetből győztesként gyere ki te is. Na de lássuk kik is ők?

 

 

Bobik Szilvia a www.bestruhazat.hu tulajdonosa, pár hónapja még hagyományos értelemben bent volt naphosszat az üzletében és vásárlóit szolgálta ki.

Volt már egy komoly 28.000-es Facebook követői oldala is ahonnan érkeztek ugyan rendelések, de zömmel azért a bolti kiskereskedelem volt a döntő. Ahogy az idők változtak Szilvi felismerte az online kereskedelemben rejlő potenciált és saját maga kezdte el felépíteni Shoprenteres weblapját hétvégeken és a nap végén alvás helyett. Vannak cégek akik tudnak ebben segíteni, de mindig jó az ha a tulajdonosnak megvan a marketing szemlélete és hajlandó is beletenni a munkát, mely mint tudjuk mindig meghozza gyümölcsét.

Tegnap több forgalmat csináltam mint egy nyári átlagos bolti napon - ez milyen jó hír már nem?

Közben Szilvi IG oldalán az alábbi kép fogad, úgy látszik így fejlődik a világ :D 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Amikor azt hallod mindenhol, hogy munkahelyek szűnnek meg és nem lehet tudni mi lesz ebben a bizonytalanságban, egy kis csavarintással ami nem is nagy újdonság, hiszen női ruhákat interneten árulni ma már nem olyan nagy dolog, mégis eddig sokan ódzkodtak tőle, hogy rendeljenek félve a minőségtől, vagy méretbeli problémáktól.

A corona vírus ebben segíthet nekünk, hogy nézőpontot tudjunk váltani és előnyösen jöjjünk ki egy látszólag kilátástalan helyzetből. 

Halkan megsúgom, hogy Szilvi azon gondolkodik, hogy nem fog már többé üzletet üzemeltetni, hanem az online részt fogja erősíteni és termékbővítést hajt végre. 

Mennyire jól gondolkodik nem?

 

Na de nézzük kinek van egy délelőtt alatt 70 hívása? 

Bernád Roland a http://bernadreklam.hu tulajdonosa, sok sok éve foglalkozik reklámajándékokkal, megvannak a megfelelő Kínai kapcsolatai erre és amikor bejött ez a vírusos helyzet azonnal felismerte, hogy: Ki az aki most reklám ajándékokra fog költeni amikor egy egy kolléga munkahelyét kellene megőrizni, vagy túl élni valahogy? Igen ám, de neki is túl kell élni, egy hirtelen ötlettől vezérelve hozott egy döntést, hogy akkor segít a cégeknek és magán embereknek és maszkokat és egyéb fertőtlenítők értékesítésébe vág bele. Az első szériák meg is érkeztek és javában megy a csomagolás és kiszállítás. 

Közös a Szilvibe és Roliba, hogy mindketten maguk építik a webshopjukat (www.shoprenter.hu) a régi munkájuk mellett, marketing szemlélettel vezetik vállalkozásukat, első helyen szerepel náluk a vevők elégedettsége, óriási elkötelezettséggel és hivatástudattal csinálják amit csinálnak és még van egy igen fontos összetevő a Fiorex dobozait és csomagolóanyagait használják. 

 

Mi is pontosan ezt tapasztaljuk mint Szilvi és Roli, hogy minden egyes hónapban ebben az évben több volt a megrendelésünk mint korábban.

Folyamatosan növekszik az online értékesítés a Fiorexnél, és azt látjuk, hogy a cégek mindent megvesznek.

Jól teljesítenek az A szériás dobozaink (hamarosan bővítjük is a kínálatot újabb 5 mérettel), jól fogynak a magasítókeretek, rekeszek, ládák, ragasztószalagok, légpárnás borítékok stb stb hosszú a lista nem kívánom untatni az olvasót. 

Ami örömteli és említésre méltó, hogy kis és nagy cégek is rendelnek, egyre többen választják a kényelmes bankkártyás fizetést és most a vírus miatt csökken az utánvét hisz jobb lenne nem fogdosni a pénzt. 

Minden rosszban van valami jó szokták mondani, és lehet hogy mi hárman kicsit "szerencsések" vagyunk ám teszünk is érte és nagyon jó érzés ilyen partnerekkel együtt dolgozni. 

Ha tetszett a cikk és úgy gondolod, hogy másnak is hasznos lenne küld el neki, mert amikor jön a dagály az minden egyes hajót felemel nem tesz különbséget köztük. 

Sok Sikert és Kitartást Mindenkinek 

 

 

Tartalomhoz tartozó címkék: Doboz